خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عطرینه،خوشبو کننده هوا، رایحه هلو


 
قيمت 450000ريال

عطرینه،خوشبو کننده هوا، رایحه هلو
عطرینه،خوشبو کننده هوا، رایحه هلو

خنثی سازی بوی نامطبوع بسیاری از محصولات مشابه صرفا خوشبو کننده بوده و سعی می کنند با بوی خوب، بوی بد را از بین ببرند. مثلا در مساجد از گلاب برای خوشبوسازی استفاده می کنند در حالیکه گلاب نمی تواند بوی جوراب و عرق را از بین ببرد بلکه در نهایت ترکیب بدتری ایجاد می شود.

محصول عطرینه، با خنثی کننده ای که دارد بوی نامطبوع از جمله بوی سیگار، پخت و پز، سرویس بهداشتی را از بین برده و بعلاوه رایحه ای مطبوع هم آزاد می کند.

ضدعفونی کردن سطوح محصول عطرینه روی هر سطحی که بنشیند آن را ضدعفونی می کند. این موضوع بالاخص برای سرویسهای بهداشتی و مکانهای با تردد بالای جمعیتی مانند مساجد، پادگانها، فروشگاهها، بیمارستانها و... ضرورت دارد.

. • تنوع رایحه در حجم های متفاوت محصول عطرینه با 15 رایحه متنوع، برای تمامی مکانها از جمله فضای پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، تالارها، مطب ها، فضای مساجد و مکانهای معنوی، سالن های ورزشی، سالن های همایش و ... رایحه ای مخصوص ارائه داده است.

عدم بروز حساسیت تنفسی و پوستی متاسفانه بسیاری از محصولات مشابه، باعث بروز سردرد و سرفه می شوند و در نتیجه نگرش افراد در مورد خوشبو کننده ها منفی شده است.

محصول عطرینه، آزمایشات عدم ایجاد حساسیت تنفسی و پوستی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و افراد بسیاری حتی مبتلا به آسم، این محصول را بدون هیچ عارضه ای مصرف می کنند.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت