خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

شامپو بدن آووکادو


 
قيمت 280000ريال

شامپو بدن آووکادو
شامپو بدن آووکادو

شامپو بدن آووکادو BIZ با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی توانسته با استفاده از مجموعه سورفکتانتهای ملایم ، در عین پاکسازی موثر بدن ، از خشکی آن جلوگیری نموده و موجب نرمی و لطافت پوست گردد .

در فرمولاسیون پیشرفته این محصول با رعایت اصول پایدار سازی PH سازگار با پوست بدن به همراه مواد اولیه ممتاز ، از روغن آووکادو به عنوان ماده تقویت کننده و طراوت بخش استفاده شده و همچنین ترکیب عصاره نعناع در این محصول تجربه حس مطبوع خنکی را نیز برای شما به ارمغان آورده است

آووکادو میوه ای به شکل گلابی با پوستی به رنگ سبز تیره و یا حتی سیاه و هسته ای بزرگ است که پیش بینی میگردد نزدیک به ده هزار سال قبل از میلاد در مکزیک رشد می کرده است.

در عصاره به دست آمده در این گیاه دسته وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی از قبیل پتاسیم , فسفر , منیزیم , کلسیم و ویتامین های B6 , B5 , B3 , B2 , E , C واسید هایی همچون اسید فولیک , اسید اولئیک موجود می باشد.

آواکادو منبعی سرشار از کارتنوئیدهای آنتی اکسیدان مانند آلفا کاراتن , زیگزانیتن و تویین می باشد. این ترکیبات آنتی اکسیدانی با خنثی کردن رادیکال های آزاد نقش مهمی جهت مراقبت از پوست در مقابل آسیب های محیطی ایفا می نماید.

سور فکتانت های ملایم موجود در شامپو بدن آواکادو علاوه بر پاکسازی پوست بدن مانع خشکی آن شده و موجب نرمی و لطافت پوست می گردد.

کریستال منتول موجود در شامپو بدن باعث ایجاد حس خنکی و لطافت در موقع استحمام و پس از آن می گردد به نحوی که این حس تا چند ساعت بر روی پوست باقی می ماند.

این محصول کاملاً متناسب و سازگار با PH پوست بدن طراحی شده است.

ویتامین C موجود در این محصول علاوه بر دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی , برای تولید الاستین و کلاژن (الاستین و کلاژن پروتئین هایی هستند که سلول های پوست را به هم متصل و استحکام وساختار آنها را حفظ می نماید) پوست نیز لازم می باشد.

دپنتانول به کار رفته در این فرمولاسیون باعث ایجاد لطافت و شادابی بیشتر برای پوست بدن می گردد.

گوار یک پلیمر طبیعی می باشد که از درختی به همین نام گرفته می شود و تاثیر به سزایی در نرم کنندگی پوست و مو دارد.

عصاره های گیاهی و ترکیبات ویژه مورد استفاده در شامپوهای بدن BIZ علاوه بر حفظ رطوبت پوست و افزایش مقاومت مویرگها ، باعث مهار رشد ویروسها ، باکتریها و قارچها شده و از پوست بدن در مقابل میکرو ارگانیسم ها محافظت نموده و با حفظ PH نرمال پوست باعث تعادل آن می شود .

قيمت : 250000 ريال
قيمت : 250000 ريال
قيمت : 280000 ريال
قيمت : 270000 ريال
قيمت : 270000 ريال
قيمت : 330000 ريال
قيمت : 330000 ريال
قيمت : 330000 ريال
قيمت : 570000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت